Semestry wspólne dla wszystkich specjalności
Lp. | Nazwa przedmiotu | Rodzaj zajęć | Punkty ECTS | Symbol rygoru | |||
W | Ć | L | P | ||||
1 | Analiza I | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | E/Z1 |
2 | Algebra | 30 | 15 | 0 | 0 | 4 | E/Z1 |
3 | Podstawy zapisu konstrukcji z elementami geometrii wykreślnej | 30 | 0 | 0 | 15 | 3 | Z2/Z1 |
4 | Materiały konstrukcyjne | 45 | 0 | 0 | 0 | 3 | Z2 |
5 | Techniki komputerowe | 30 | 0 | 30 | 0 | 5 | Z2/Z1 |
6 | Podstawy modelowania geometrycznego *) | 0 | 0 | 15 | 0 | 1 | Z1 |
7 | Ochrona środowiska | 30 | 0 | 0 | 0 | 2 | Z2 |
8 | Warsztaty | 0 | 0 | 15 | 0 | 1 | Z1 |
9 | Chemia | 30 | 0 | 0 | 0 | 2 | Z2 |
10 | Fizyka I | 30 | 0 | 0 | 0 | 2 | E |
11 | Historia techniki (HES) | 15 | 0 | 0 | 0 | 1 | Z2 |
12 | Własność intelekt.+BHP (HES) | 15 | 0 | 0 | 0 | 1 | Z2 |
RAZEM | 285 | 45 | 60 | 15 | 30 |
Lp. | Nazwa przedmiotu | Rodzaj zajęć | Punkty ECTS | Symbol rygoru | |||
W | Ć | L | P | ||||
1 | Analiza II | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | E/Z1 |
2 | Równania różniczkowe | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | E/Z1 |
3 | Elektrotechnika i elektronika I | 30 | 0 | 15 | 0 | 4 | E/Z1 |
4 | Podstawy zapisu konstrukcji z elementami geometrii wykreślnej II | 0 | 0 | 0 | 45 | 3 | Z1 |
5 | Mechanika ogólna I | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | E/Z1 |
6 | Technologia | 45 | 0 | 0 | 0 | 3 | Z2 |
7 | Laboratorium materiałów konstrukcyjnych | 0 | 0 | 15 | 0 | 1 | Z1 |
8 | Modelowanie geometryczne *) | 0 | 0 | 15 | 0 | 1 | Z1 |
9 | Fizyka II | 30 | 0 | 0 | 0 | 2 | Z2 |
10 | Techniki komputerowe - pracownia | 0 | 0 | 15 | 0 | 1 | Z1 |
11 | Wychowanie fizyczne 1 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | Z1 |
RAZEM | 195 | 120 | 60 | 45 | 30 |
Lp. | Nazwa przedmiotu | Rodzaj zajęć | Punkty ECTS | Symbol rygoru | |||
W | Ć | L | P | ||||
1 | Mechanika ogólna II | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | E/Z1 |
2 | Wytrzymałość materiałów I | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | E/Z1 |
3 | Elektrotechnika i elektronika II | 15 | 0 | 15 | 0 | 2 | E/Z1 |
4 | Teoria maszyn i podstaw automatyki | 30 | 0 | 0 | 15 | 4 | E/Z1 |
5 | Metrologia i zamienność | 15 | 15 | 0 | 0 | 2 | Z2/Z1 |
6 | Mechanika płynów | 30 | 15 | 0 | 0 | 3 | Z2/Z1 |
7 | Zaawansowane modelowanie geometryczne *) | 0 | 0 | 15 | 0 | 1 | Z1 |
8 | Wprowadzenie do mechatroniki | 15 | 0 | 15 | 0 | 2 | Z2/Z1 |
9 | Wprowadzenie do systemów mikroprocesorowych | 15 | 0 | 15 | 0 | 2 | Z2/Z1 |
10 | Język obcy 1 | 0 | 60 | 0 | 0 | 4 | Z1 |
11 | Wychowanie fizyczne 2 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | Z1 |
RAZEM | 180 | 180 | 60 | 15 | 30 |
Lp. | Nazwa przedmiotu | Rodzaj zajęć | Punkty ECTS | Symbol rygoru | |||
W | Ć | L | P | ||||
1 | Podstawy Konstrukcji Maszyn | 60 | 0 | 0 | 0 | 4 | E |
2 | Projektowanie podstaw konstrukcji maszyn I | 0 | 0 | 0 | 30 | 2 | Z1 |
3 | Drgania mechaniczne | 30 | 15 | 0 | 0 | 3 | E/Z1 |
4 | Termodynamika | 30 | 15 | 0 | 0 | 3 | E/Z1 |
5 | Laboratorium mechaniki płynów | 0 | 0 | 15 | 0 | 1 | Z1 |
6 | Pomiary wielkości dynamicznych | 30 | 0 | 0 | 0 | 2 | E |
7 | Inżynieria programowania | 0 | 0 | 30 | 0 | 2 | Z1 |
8 | Układy elektroniczne w systemach sterowania i regulacji | 30 | 0 | 15 | 0 | 3 | Z2/Z1 |
9 | Mechatroniczne. systemy sensoryczne i wykonawcze | 15 | 0 | 15 | 0 | 3 | Z2/Z1 |
10 | Systemy automatyki | 15 | 0 | 15 | 0 | 3 | E/Z1 |
11 | Język obcy 2 | 0 | 60 | 0 | 0 | 4 | Z1 |
12 | Wychowanie fizyczne 3 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | Z1 |
RAZEM | 210 | 120 | 90 | 30 | 30 |
Lp. | Nazwa przedmiotu | Rodzaj zajęć | Punkty ECTS | Symbol rygoru | |||
W | Ć | L | P | ||||
1 | Napędy elektryczne | 15 | 0 | 15 | 0 | 2 | E/Z1 |
2 | Silniki spalinowe | 30 | 0 | 15 | 0 | 3 | E/Z1 |
3 | Projekt Podstaw Konstrukcji Maszyn II *** | 0 | 0 | 0 | 30 | 2 | Z1 |
4 | Podstawy napędów hydraulicznych. i pneumatycznych | 30 | 0 | 15 | 0 | 3 | E/Z1 |
5 | Pojazdy | 30 | 0 | 15 | 0 | 3 | Z2/Z1 |
6 | Maszyny robocze | 30 | 0 | 15 | 0 | 3 | Z2/Z1 |
7 | Laboratorium pomiarów wielkości dynamicznych | 0 | 0 | 15 | 0 | 1 | Z1 |
8 | Wprowadzenie do przetwarzania obrazów | 15 | 0 | 0 | 0 | 1 | Z2 |
9 | Komputerowe systemy w mechatronice | 15 | 0 | 15 | 0 | 2 | Z2/Z1 |
10 | Podstawy projektowania systemów mechatronicznych | 15 | 0 | 15 | 0 | 3 | E/Z1 |
11 | Konstrukcje inteligentne | 30 | 0 | 0 | 0 | 2 | Z2 |
12 | Wprowadzenie do robotyki /Naprawa mechatronicznych systemów pojazdów | 15 | 0 | 0 | 0 | 1 | Z2 |
13 | Język obcy 3 | 0 | 60 | 0 | 0 | 4 | E |
RAZEM | 210 | 60 | 105 | 30 | 30 |
SPECJALNOŚĆ: MECHATRONIKA POJAZDÓW
Lp. | Nazwa przedmiotu | Rodzaj zajęć | Punkty ECTS | Symbol rygoru | |||
W | Ć | L | P | ||||
1 | Fizyka III | 30 | 0 | 0 | 0 | 2 | Z2 |
2 | Podstawy diagnostyki | 15 | 0 | 15 | 0 | 2 | E/Z1 |
3 | Układy hydrauliczne i pneumatyczne | 30 | 0 | 0 | 0 | 2 | Z2 |
4 | Przetwarzanie i analiza obrazów | 15 | 0 | 30 | 0 | 3 | Z2/Z1 |
5 | Projektowanie systemów mechatronicznych | 0 | 0 | 0 | 30 | 2 | Z1 |
6 | Modele funkcjonalne maszyn roboczych | 15 | 15 | 0 | 0 | 2 | Z2/Z1 |
7 | Diagnostyka układów mechatronicznych. / Modelowanie diagnostyczne systemów mechatronicznych | 0 | 0 | 15 | 0 | 1 | Z1 |
8 | Podstawy MES | 15 | 0 | 15 | 0 | 2 | Z2/Z1 |
9 | Mechatronika pojazdów | 30 | 0 | 15 | 0 | 4 | E/Z1 |
10 | Układy napędowe pojazdów | 30 | 0 | 15 | 0 | 3 | Z2/Z1 |
11 | Pokładowa diagnostyka pojazdów | 15 | 0 | 15 | 0 | 3 | Z2/Z1 |
12 | Praca przejściowa | 0 | 0 | 0 | 75 | 4 | P |
13 | Praktyka zawodowa | 4 tygodnie | 4* | ||||
RAZEM | 195 | 15 | 120 | 105 | 30 |
x Punkty ECTS za praktykę nie są sumowane z pozostałymi punktami ECTS
Lp. | Nazwa przedmiotu | Rodzaj zajęć | Punkty ECTS | Symbol rygoru | |||
W | Ć | L | P | ||||
1 | Ekonomia (HES) | 30 | 0 | 0 | 0 | 2 | Z2 |
2 | Przedmiot obieralny (HES) | 30 | 0 | 0 | 0 | 2 | Z2 |
3 | Niezawodność i bezpieczeństwo systemów mechatronicznych. /PLM - podejście bazodanowe | 30 | 0 | 0 | 0 | 2 | Z2 |
4 | Pojazdy autonomiczne | 30 | 0 | 0 | 0 | 3 | Z2 |
5 | Systemy informatyczne pojazdów | 15 | 0 | 15 | 0 | 3 | Z2/Z1 |
6 | Akustyka pojazdów | 15 | 0 | 15 | 0 | 2 | Z2/Z1 |
7 | Seminarium dyplomowe | 0 | 15 | 0 | 0 | 1 | Z1 |
8 | Praca dyplomowa | 0 | 0 | 0 | 150 | 15 | P |
RAZEM | 150 | 15 | 30 | 150 | 15 |
SPECJALNOŚĆ: MECHATRONIKA MASZYN ROBOCZYCH
Lp. | Nazwa przedmiotu | Rodzaj zajęć | Punkty ECTS | Symbol rygoru | |||
W | Ć | L | P | ||||
1 | Fizyka III | 30 | 0 | 0 | 0 | 2 | Z2 |
2 | Podstawy diagnostyki | 15 | 0 | 15 | 0 | 2 | E/Z1 |
3 | Układy hydr. i pneumatyczne | 30 | 0 | 0 | 0 | 2 | Z2 |
4 | Przetwarzanie i analiza obrazów | 15 | 0 | 30 | 0 | 3 | Z2/Z1 |
5 | Projektowanie systemów mechatronicznych | 0 | 0 | 0 | 30 | 2 | Z1 |
6 | Modele funkcjonalne maszyn roboczych | 15 | 15 | 0 | 0 | 2 | Z2/Z1 |
7 | Diagnostyka układów mechatronicznych. / Modelowanie diagnostyczne systemów mechatronicznych | 0 | 0 | 15 | 0 | 1 | Z1 |
8 | Podstawy MES | 15 | 0 | 15 | 0 | 2 | Z2/Z1 |
9 | Automatyzacja maszyn roboczych | 30 | 0 | 15 | 0 | 4 | E/Z1 |
10 | Maszyny budowlane | 30 | 0 | 15 | 0 | 3 | Z2/Z1 |
11 | Dźwigi osobowe | 15 | 0 | 15 | 0 | 3 | Z2/Z1 |
12 | Praca przejściowa | 0 | 0 | 0 | 75 | 4 | P |
13 | Praktyka zawodowa | 4 tygodnie | 4* | ||||
RAZEM | 195 | 15 | 120 | 105 | 30 |
x Punkty ECTS za praktykę nie są sumowane z pozostałymi punktami ECTS
Lp. | Nazwa przedmiotu | Rodzaj zajęć | Punkty ECTS | Symbol rygoru | |||
W | Ć | L | P | ||||
1 | Ekonomia (HES) | 30 | 0 | 0 | 0 | 2 | Z2 |
2 | Przedmiot obieralny (HES) | 30 | 0 | 0 | 0 | 2 | Z2 |
3 | Niezawodność i bezpieczeństwo systemów mechatronicznych. /PLM - podejście bazodanowe | 30 | 0 | 0 | 0 | 2 | Z2 |
4 | Podstawy elektromechanicznych napędów hybrydowych | 30 | 0 | 0 | 0 | 3 | Z2 |
5 | Podstawy modelowania i sterowania maszyn roboczych | 15 | 0 | 15 | 0 | 3 | Z2/Z1 |
6 | Systemy monitorowania maszyn roboczych | 15 | 0 | 15 | 0 | 2 | Z2/Z1 |
7 | Seminarium dyplomowe | 0 | 15 | 0 | 0 | 1 | Z1 |
8 | Praca dyplomowa | 0 | 0 | 0 | 150 | 15 | P |
RAZEM | 150 | 15 | 30 | 150 | 30 |