Akcja „Sylwetki i kariery absolwentów Wydziału SiMR PW”
- Jak przygotować i przekazać nam materiał filmowy
- 
	1. Materiał filmowy powinien wpisywać się w pewien szablon i zawierać określone informacje o Twojej karierze. Sugerujemy, aby w filmie krótko, w kilku zdaniach, opowiedzieć o: • swojej karierze, • swoich najważniejszych osiągnięciach, • tym, co wspominasz z czasów studenckich, • tym, czego nauczyłeś się podczas studiów, • radach, jakie dałbyś obecnym studentom. 2. Film powinien być w miarę krótki – do 3 minut, nagrany w formacie horyzontalnym, np. z wykorzystaniem smartfona. Ze względu na konieczność utrzymania wspólnej konwencji filmów, zastrzegamy sobie prawo do skrócenia, edycji i montażu otrzymanego filmu. 3. Otrzymany przez nas film będzie publicznie odtwarzany i umieszczony na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych Wydziału SiMR, dlatego potrzebna nam będzie Twoja zgoda na wykorzystanie Twojego wizerunku, głosu i wypowiedzi do celów promocyjnych. Formularz zgody, pobrany poniżej w wybranym formacie, należy wydrukować, wypełnić, podpisać i dostarczyć na adres: Biuro Dziekana (pokój 1.9A), Wydział Samochodów i Maszyn Roboczych Politechniki Warszawskiej, ul. Ludwika Narbutta 84, 02-524 Warszawa. Zgodę można także podpisać elektronicznie i dostarczyć razem z plikiem filmu. 4. Plik filmu prawdopodobnie będzie zbyt duży, aby przesłać go do nas e-mailem, dlatego skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Informatycznej (boi.simr@pw.edu.pl), a jego pracownik poinformuje Cię jak przekazać nam Twój film. W temacie wiadomości wpisz hasło „FILM”. 5. Jeżeli wolałbyś, aby nagranie zostało zrobione przez nas na Wydziale, możemy to zorganizować. W tym celu poinformuj nas o takiej chęci kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Informatycznej (boi.simr@pw.edu.pl), a my zajmiemy się nagraniem. W temacie wiadomości wpisz hasło „FILM”. 
- Formularz zgody na wykorzystanie wizerunku
